Extra pagina's

zondag 29 maart 2015

Promarker Huid- en Haarkleuren

Om een goed beeld te krijgen welke kleuren je kunt gebruiken bij Huid- en haarkleuren, heb ik verschillende gezichtjes ingekleurd.

Ook voor de gezichtjes geldt, dat de kleuren van de Flexmarkers hier ook mee overeenkomen.
 

Ik hoop hiermee de mensen te hebben kunnen helpen om de Promarkers nog beter te gebruiken en de kleuren te kunnen kiezen.

Uiteraard vind ik het leuk als je even een berichtje achterlaat.

Groetjes, Sonja
CreaMiep

5 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Sonja,
    vielen herzlichen Dank das du die Bilder mit den Farben zum colorieren der Haare zeigst.
    Ich finde das ist eine wirklich große Hilfe und ich kann mich daran orientieren um mehr Sicherheit beim colorieren zu bekommen.
    Ich hoffe du hast den Messestress gut überstanden. Ich möchte mich nochmals bei dir ganz herzlich bedanken für die vielen tollen Tipps und die Beratung.
    Ich wünsche dir noch einen wunderschönen Sonntag und einen guten Start in die neue Woche. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo liebe Silvi
      Wie schön, dass Sie eine Nachricht zu schreiben.
      Leider bin ich immer noch krank gewesen die ganze Woche. Aber jetzt ist es gut.
      Ich bin froh, dass ich helfen konnte. Und hoffentlich diese Beispiele können Ihnen helfen.
      Ich fand es schön, Sie kennenzulernen. Die Anrufe waren fröhlich. Viel Spaß mit den ProMarkers. Und ich hoffe, dass ich viele Ihrer Beispielen sehen können.
      Liebe Grüße Sonja
      CreaMiep

      Verwijderen
  2. gaaf sonja zo de voorbeelden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja...
    Heb jij ook voorbeelden met alleen flexkleuren combinaties want ik heb alleen flexmarkers en als ik de ontbrekende promarker kleuren erbij wil zodat ik aan de kleurcombinaties wil komen..moet ik bij de flexmarkers weer 68 promarkers kopen...
    Dus als er combinaties zijn...ik heb ook al bij letraset gekeken maar dan zie je dat ze gebruik maken van beide markers...
    Bedankt voor eventuele info:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for sharing these. I always have trouble with my colour combinations and these will really help!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.