Extra pagina's

vrijdag 12 juli 2013

Rollen bollen

Eindelijk eindelijk, weer eens tijd voor een kaartje!
Omdat de voorraad voor de Corgi herplaatser niet zo hard gaat, ben ik daar weer lekker aan begonnen.

 
Het kaartje is ingekleurd met Derwent (ik moest de doos even afstoffen ;) ).
Maar met Derwent vond ik de kleuren beter te krijgen dan met Flexmarkers.
Ik heb de nieuwe mal van Joy! gebruikt met de vlinders en de losse vlinder.
(binnenkort weer leverbaar in de webwinkel)
Die leuke wolkjes zijn van Memory Box (zijn tot maandag 15juli in de aanbieding!) en waar afdrukje uitgestanst is van cArt Us.
 
Ik vind hem geslaagd. Op naar de volgende.
 
Groetjes, Sonja
 


2 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje sonja

    en zeker mooi deze kleuren van derwend de vlinder stans van joy ja die is zo gaaf

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Roelie.
    Met Derwent kun je net even beter mengen met deze kleuren. Corgi is een lastige hond om in te kleuren. Maar zo gaat het prima.
    Die vlinderstans is nu al overal zo goed als uitverkocht!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.