Extra pagina's

vrijdag 7 december 2012

Kerstkaarten

Ik kwam er van de week achter dat ik toch gruwelijk te kort kom aan kerstkaarten.
Helaas moest ik toch echt sommige mensen een zelfgekocht kaartje sturen.
Nu moet ik zeggen dat dit ook wel een zeer hectisch jaar voor mij was.
Ouders die 2x verhuizen en die je toch gaat helpen (maar op een uur rijden wonen), eigen stempellijn uitgebracht, gewoon beurzen gedraaid, de komst van een pup met alle voorbereidingen vooraf, de verbouwing/verhuizing CreaMiep naar zolder, ach zo kan ik wel even doorgaan, maar je zou er moe van kunnen worden ;)
Maar ja, terug naar de kerstkaarten, ik had dus te kort en sommige mensen moeten toch echt een zelfgemaakte kaart van je krijgen, daar kan je niet aankomen met een gekocht kaartje.
Dus huishouden laten liggen en aan de slag. Helemaal geen straf.
Deze kaarten heb ik woensdag gemaakt.
Deze is naar aanleiding van een Sketch die voor het forum gemaakt was.
Gebruikte materialen:
Papier van Magnolia

Van een paarse kaart gaan we naar blauw. Het is niet mijn kleur, maar voor de kerstkaarten vind ik hem dan wel weer heel leuk.
Gebruikte Materialen:
Bo Bunny papier, memorybox malletje, stempelafdruk en tekst van CreaMiep Design, linnen karton, plakparels en roosjes. Het afdrukje is ingekleurd met promarkers.
 
Ik hoop dat beide kaarten inmiddels bij de personen zijn aangekomen.
En dat ze er blij mee zijn natuurlijk.
 
Groetjes, Sonja

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.