Extra pagina's

dinsdag 4 september 2012

Getrouwd

Eindelijk weer eens een kaartje van mij! Door de beurzen kom je eigenlijk nergens aan toe.
Maar nu moest ik wel tussen de beurzen door. Want Miranda, 1 van de dames uit Design team ging afgelopen vrijdag trouwen! En dit vind ik absoluut een kaart waard. Ik had al een tijdje een opzetje liggen, maar gewoon geen tijd gehad om hem in elkaar te zetten.
Afgelopen woensdag om 23.15 zat ik hem in elkaar te plakken, want hij moest en zal die donderdag op de post. Vandaar ook de iets wat donkere foto, om 23.45 heb je toch geen daglicht meer ;) . Maar ik wilde hem graag op tijd laten aan komen.
Ik kreeg zaterdag een bedank mail, dus gelukkig hij was binnen!
Dit is hem geworden:


 
Kaartje is gemaakt met linnen karton, papier van Bo Bunny, mal van Memorybox, en opgeleukt met roosjes. Het afdrukje is van Crafy Sentiments Design. Deze stempels zijn de komende 2 weken in de aanbieding!!
Uiteraard weer ingekleurd met Flexmarkers. Helaas ben ik vergeten de kleurnummers te noteren.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik vond hem zelf wel geslaagd.
Groetjes, Sonja

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.