Extra pagina's

maandag 11 juni 2012

60 jaar!

Een tijdje terug was de moeder van Geralda jarig. En 60 jaar worden, kan je natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder een kaartje te sturen!
Maar ja, vind maar eens een geschikt plaatje dat echt kan met 60 jaar. Na lang graven tussen mijn derwent afdrukjes (die bak is nog veel groter dan de flexmaker), kwam ik een geinig plaatje tegen.
Dat moest hem worden:
Marianne had van die leuke rondjes met tekst gemaakt en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.
Dank je wel Marianne voor inspanning en het delen van je teksten. Mocht je nieuwsgierig zijn naar meer teksten, klik dan op haar naam en dan kom je op Marianne haar blog.

Meeste materiaal is gebruikt uit eigen voorraad.

De kaart is helaas te laat aangekomen, bedankt post.nl! Maar ik weet wel dat hij heel mooi is bevonden :) .

Groetjes, Sonja

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.