Extra pagina's

maandag 14 mei 2012

Alweer een kerstkaartje!

Op moment heb ik wat inspiratie voor kerstkaartjes. Zal wel aan het weer liggen ;)
Tja of het dan mei is of november........ ik heb nu nog een beetje tijd ervoor.

Ik had laatst de lantraan gekocht op de beurs in Zeist en heb uit eigen voorraad de kerstman van Magnolia gehaald.
Ook deze is weer ingekleurd met Flexmarkers.
Papier is van Magnolia, Bloemetjes, bladjes en roosje uit eigen voorraad. De kalender heb ik gemaakt met een excel bestandje.
Hoe vind jij hem?

Deze Flexmarkers heb ik gebruikt voor inkleuren:
Huid: Rozig: R838 Rose - Peach - O228 Sunkissed Pink - O729 Blush
Baard: IG06 Blue Grey 3 - O919 Antique White
Kleding: R445 Crimson - R665 Berry Red - R576 Lipstick Red
Riem en Schoenen: XB Zwart - IG10 Blue Grey
Zak: O535 Cocoa - O727 Caramel - O527 Nutmeg


Groetjes, Sonja
CreaMiep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.