Extra pagina's

maandag 23 april 2012

Zwanger

Ik wilde even iemand een hart onder de riem steken. Geen kaartje op voorraad die geschikt was, dus lekker aan de slag. Geen straf, dit leuke digistempel met de flexmarkers.
De huidskleuren die ik voor de Magnolia's gebruik vind ik niet zo leuk voor afdrukjes die op echte mensen lijken. Dus opzoek naar de juiste huidskleuren en gelukkig gevonden. Tenminste ik vind hem wel helemaal super.
Toch wel een hype om tegenwoordig ook de binnenkant meer te bekleden. Daar ben ik dit keer ook even in meegegaan. Alle randjes bewerkt met inkt voor extra effect.

Gebruikte materialen:
Flexmarkers
Roosjes
Linnen Karton
Memorybox Honeysuckle
Memorybox Puffy Clouds
Distress inkt
Uit eigen voorraad: Paper Pad Sugared van Basic Grey

Gebruikte Flexmarker kleuren:
Haar: O527 - O719 - Y417
Huid: R838 - O228 - O729
Rok: R327 - R438 - O228
Hemd: O535 - O727 - O928 - O729
Schaduw: IG06 - IG08 - IG10

Ik hoorde net dat de kaart goed ontvangen is. :)

Groetjes, Sonja CreaMiep

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.