Extra pagina's

maandag 19 december 2011

Waxine kerstkaarten

De meeste kerstkaarten zijn de deur al uit. Maar ik moest nog een paar maken voor wat forumleden waarvan de dames wel een speciale kaart konden gebruiken!
Dus gisteren middag en avond aan de slag, want voor je het weet is het kerst........
Nu was het natuurlijk laat en zat ik vanmorgen al super vroeg (6.45) op de fiets en heb gelijk een rondje Assen gedaan om de kaarten weg te brengen. Resultaat is wel dat ik de kaarten niet met daglicht op de foto heb kunnen zetten.



De kleuren zijn in het echt wat mooier en frisser natuurlijk.
Nu ken ik de dames goed, dus ik denk dat ik nog maar eens langs ga voor een goeie foto ;) en kopje thee :).

Gebruikte materialen:
Paper pad specialty christmas carol
Roosjes
Aleene's Tacky Glue
Sizzlits Die-Snowflake
Sizzlits Dies Corner, Flourisch
Jute Touw

Groetjes, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.