Extra pagina's

zondag 29 mei 2011

Pinda/voerder krans

Wat doe je op een zondagmiddag in de lente?!
Nou gewoon een pinda/voerder krans maken!
Lente kun je het vandaag (en gisteren en eergisteren..) niet noemen.
Ik zit met een trui aan....
Tijd dus om een lekker creatief bezig te zijn.
Nee dit keer geen kaart, hoewel.....er wel een paar ufo's liggen, die zullen vast niet lang meer op zich laten wachten voordat ze af zijn.
Maar een krans dit keer. En hoewel de vogeltjes nu niet echt bijvoerd hoeven te worden, is het toch leuk om te maken. Nu ligt de krans gewoon alvast klaar voor de winter!
Ik zo'n vergelijkbare krans op een kerstmarkt zien hangen. Hoewel ze niet duur was, bedacht ik me dat ik dat heel prima zelf kon maken.
Ik wist dat ik nog kransen ongebruikt op zolder had liggen, lijmstiften genoeg, er moesten alleen bakjes en pinda's komen. Die liggen al maanden in huis.... maar gewoonweg geen tijd (en zin) gevonden om er mee bezig te kunnen, tot vandaag.



De aluminium bakjes zitten vast geschroeft, want de lijm wilde niet hechten aan de bakjes. Blaadjes ertussen voor het breken van 1 tonige kleur.

Leuk om weer eens bezig te zijn met iets anders dan een kaartje.
Nu maar hopen dat de vogeltjes dat met me eens zijn in de herfst!

Groetjes, Sonja

1 opmerking:

  1. Wel leuk zo Sonja, echt herfstig inderdaad.
    De tuin al een beetje klaar? Weg zandbak....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.