Extra pagina's

maandag 3 januari 2011

Sarah Kay in de tuin!

Ik ben de laatste dagen lekker opdreef.
De beurzen beginnen weer vanaf februari en ik wil wat recente voorbeelden hebben.
En dan kan je niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk!
Het is zo'n schattig stempeltje.
Ik heb ze weer ingekleurd met Aquamarkers. Goh das zo leuk joh.
Gewoon een pallet uitgeprint en gelamineerd.
Bij elke kleur een streep gekleurd en daarvanuit met een waterpenseel werken.
Je begint eerst met een tipje, je zet het licht aan. En daar waar je het donkerder wilt hebben, ga je gewoon nog een keer (of 2 of 3) over heen.

Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Broek --> Sepia
Muts + Bloes --> Spring green
Gieter --> Golden Brown
Gezicht --> Rose brush/ Eggshell

Gebruikte materialen voor deze kaart is:
Scrapvel Charleston
Sarah Kay stempel

Linnen karton chocolade bruin
Country elegance Light Brown
Plakparels Licht Bruin


Groetjes, Sonja

1 opmerking:

  1. OOOOOOO wat een schatje ....heeeeeeeeel erg mooi gedaan meis .

    liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.