Extra pagina's

vrijdag 31 december 2010

Magnolia princesje

Ach, ik weet even niet meer hoe ze heet, maar ik vind haar wel een princesje.

Dit is het allereerste kaartje met Aquamarkers ingekleurd.
Heel leuk om daarmee te werken. Niet heel moeilijk om onder de knie te krijgen.
Helemaal tevreden over het inkleuren ben ik nog niet, maar oefening baat kunst!
Het is wel gemakkelijk te bewerken. Als je niet tevreden bent, ga je gewoon nog een keertje met je waterpenseel erover net zolang tot je wel tevreden bent.
Inmiddels worden de aquamarkers al verkocht in de webwinkel en het is een ware topper.

Ik heb de Nieuwe Creatables gebruikt, leuke combinatie zo.


Gebruikte materialen:
Aquamarkers
Creatables stencil branch garden
Linnen karton babyroze
Linnen karton babyblauw

Waterpenseel
Perlen pen ijswit
Basic Grey Decoratief papier Euphoria luster
Basic Grey Decoratief papier Euphoria utopia

Groetjes Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.