Extra pagina's

vrijdag 15 oktober 2010

Lade kastjes wat gepimpd

Ik heb ze al jarennnnnn. Lade kastjes, afdankertje en eentje op de rommelmarkt gekocht. Beide zagen ze er niet uit, de ene had nog Edah teksten en de andere was vakkundig bewerkt met viltstiften.
Maar oh zo handig om je rommeltjes in op te bergen.
Nu ik veel thuis ben, heb ik wat meer tijd. Anders gezegd, ik maak wat meer tijd om eens lekker aan de slag te gaan met dingen die al jaren op mijn lijstje staan, maar gewoonweg niet aan toe komen.



Zo stonden de kastjes al jaren op mijn bureau. Niet echt een sier om naar te kijken, maar goed.

Met behulp van wat oude verf en Tilda scrapvellen.........maakt je dit van dezelfde kastjes:



Heel erg simpel dus en dat in een paar uurtjes werk en geduld.
Mijn kamertje fleurt er van op!




Groetjes, Sonja

5 opmerkingen:

  1. Zo Sonja dat is inderdaad erg opgeknapt en superleuk ook nog eens

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw je bent echt een creamiep
    geweldig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Je ladenkastjes zijn echt heel erg leuk geworden!
    Ik heb er ook eentje staan op mijn werktafel,een ouwetje van Ikea, misschien moet ik me daar ook maar eens aan gaan wagen.

    groetjes, Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Sonja ,
    Wat een goed idee van je ,helemaal leuk gedaan .
    In mijn hobbykamer staat ook zo'n kist bewerkt en wel maar natuurlijk zijn daar stempels bij gebruikt hahaah .

    groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi.
    Wat zijn die schitterend mooi geworden zeg!!!Echte plaatjes!!!!!!Superrrrr

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.