Extra pagina's

zondag 15 augustus 2010

Hobbydots kaartje

Omdat ik een voorbeeldje wilde hebben voor op de beurs.
Al weet ik niet zo goed waarom, want ze vliegen echt de deur uit de setjes hobbydots!
Maar goed, er komen nog boekjes en er zijn al stickervellen.
Die gaan allemaal mee naar de beurs, dus dat voorbeeldje komt even goed uit.
Ik heb hem toch wel beetje heel erg nagemaakt van het voorbeeldje, met een vleugje van mezelf.
Het stickeren is toch wel een gestoorde bezigheidstherapie! Die kleine stipjes, zijn net vlooien.
Maar het resultaat mag er wel zijn vind ik.


Groetjes, Sonja

1 opmerking:

  1. Leuk hé Sonja !!!
    Vlooien vangen !!!
    Mooi kaartje hoor !!

    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.