Extra pagina's

zondag 18 april 2010

Hollands kaartje

Tjeetje het is alweer weken geleden dat ik wat heb laten zien.
Erg veel kaarten maak ik op moment ook niet eigenlijk.
Ik ben op dit moment heel veel met ons trouwalbum bezig.
Als je inmiddels 2 jaar getrouwd bent, dan mag die weleens af zijn!
Voor de nieuwsgierigen onder ons, groot deel van het album is te bezichtigen op deze site www.creamiepsvoorbeeldkaarten.nl.

Maar goed, ons Hollands kaartje!
Een tijdje terug waren er hele leuke knipvellen uitgebracht.
Daarmee heb ik dus dit kaartje gemaakt. Een design papier in wit met blauwe dots, met de Martha Stewart Daisy lace een donker blauw randje geponst. Dat afgewerkt met een rond zigzag lintje. Stempeltekst en een swirl erbij.
Heel eenvoudig maar heel Hollands.



Groetjes, Sonja

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.