Extra pagina's

zondag 8 november 2009

Hollands kaartje

Ik had al tijden een leuke stempel van Pigo in huis.
Natuurlijk werd het tijd om daar eens een kaart mee te maken.
Gezien het nogal een hollands afdrukje is, wilde ik het ook helemaal in de Nederlandse stijl doen.
Rood, wit en blauw kan dan niet uitblijven.
Tussen al mijn scrapvellen, blokken, basisvellen vond ik een pakketje met leuke hollandse kleuren.
Een bloemetje, lintje en een bradje in dezelfde kleuren was snel te vinden. Maar een tekst.........vooral een Nederlandse tekst viel even tegen. Ik blijk vooral veel engelse stempel teksten te hebben. Maar gelukkig leen ik nog weleens een stempel en had ik nog een leuke tekst afdrukje liggen.
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden:


Groetjes, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.