Extra pagina's

zondag 8 november 2009

Christmas Vintage

Tja, ik ben helemaal gegrepen door het virus dat "Vintage" heet!!
Ik vind het zo leuk om te doen, dat er steeds meer kaarten van komen.
Ik wilde eens wat anders dan de vierkante kaarten die ik altijd maak.
Eens een tag als kaart. Dit is heel simpel gewoon de helft van een vierkante kaart.
Het achtergrondtekst is gestempeld met Vintage distress inkt. En de stempelafdrukjes zijn van Eline Vintage kerst.
Het papier is uit het pretty paper Vintage Christmas Red&green.
Ik moet zeggen dat de Nestabillities ook heel fijn en verslavend werken.
Dit is het Christmas Vintage geworden:



Groetjes, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.